Når standard support fra Microsoft eller UiPath ikke er tilstrækkelig, tilbyder RPA Danmark at være din supportpartner. Vi sikrer stabil drift og vedligeholdelse af dine automatiseringsløsninger, herunder RPA-processer og kontorobotter.
Når vi indgår en supportaftale, tager vi altid udgangspunkt i dine specifikke behov:
Ud fra disse parametre skræddersyr vi responstid og samarbejdsmodel, så du altid kan stole på stabil drift og hurtig hjælp.
Med RPA Danmark som din supportpartner får du stabil drift, hurtig respons og mulighed for kontinuerlig udvikling af dine automatiseringsløsninger.
Hvis en automatiseringsproces ikke er udviklet af RPA Danmark, eller hvis den endnu ikke har gennemgået en Hypercare-periode hos os, starter vi med en grundig gennemgang af koden. Dette sikrer, at løsningen lever op til vores standarder for automatisering.
Onboarding inkluderer:
Efter godkendelse af procesbeskrivelsen følger en Hypercare-periode på 2-4 uger, hvor vi sikrer stabil drift og proaktiv fejlhåndtering.
Kontakt mig vedrørende support
Automatiserede processer og tilhørende systemer er dynamiske og kræver løbende justering og forbedring.
En supportaftale kan inkludere regelmæssige møder med kunden – kan kvartalsvise, halvårlig eller helårlige møder og besøg.
Typiske forbedringsaktiviteter:
Automatiseringsbehov udvikler sig over tid. Udfordringer som mangel på medarbejdere eller stigende arbejdsbyrde kan skabe behov for yderligere automatisering.
RPA Danmark tilbyder: