Autoopret kunder
Kontakt os, så hjælper vi dig.

Automatisk oprettelse af kunde med hjælp fra Power Automate

HVAD – med hjælp fra en kontorrobot opretter vi automatisk dine kunder med alle relevante stamdata i din ERP- eller CRM-løsning.

HVORFOR – du kender det sikkert og føler, at det er spild af din tid. Når du opretter en ny kunde i din ERP- eller CRM-løsning, er der en del informationer der skal opdateres. Ja måske skal en kunde endda oprettes i flere systemer.

Er du slutbruger føler du det er spild af tid og får måske ikke lige alle data tastet i løsningen.

Er du ansvarlig for jeres stamdata, så er du irriteret over at kunderne ikke oprettes korrekt.

Valide stamdata er en forudsætning for, at du kan arbejde aktiv med dine kundestamdata i relation til kampagneudvælgelse.   

HVORDAN – RPA Danmark har konfigureret en kontorrobot der automatisk opretter dine kunder med alle relevante data. Du skal blot indtaste et CVR-nummer, så oprettes kunden automatisk.