At få nye kunder er en fornøjelse, men det medfører ofte en del administrativt arbejde. Hvorfor ikke automatisere processen og lade en kontorrobot tage sig af det?
Vi sætter stor pris på at oprette nye kunder. Med automatiseringen sikrer vi, at alle relevante data udfyldes korrekt og
ensartet. Det er nemt at indtaste et CVR-nummer, hvorefter kontorrobotten automatisk opretter kunden.
Har din virksomhed brug for at oprette kunder i flere systemer og sikre kreditgodkendelse? Det klarer kontorrobotten også!
Hvilken Software benyttes?
Med Power Automate og eventuelt Power Automate Desktop bliver dine kunder automatisk oprettet i jeres ERP-løsning, CRM-løsning og andre applikationer—altid med de korrekte data.
Hvorfor bruge automatiserings software?
Du kender sikkert følelsen af, at det er spild af tid at opdatere informationer, når du opretter en ny kunde i din ERP- eller
CRM-løsning. Måske skal kunden endda oprettes i flere systemer.
Som slutbruger kan det føles frustrerende at sikre, at alle data bliver indtastet korrekt. Som ansvarlig for stamdata er det irriterende, når kunder ikke oprettes korrekt.
Valide stamdata er essentielle for aktivt at kunne arbejde med kundedata i forhold til rapportering, segmentering og kampagneudvælgelse.
Hvordan kommer min virksomhed i gang?
RPA Danmark har konfigureret en standardløsning, der automatisk opretter dine kunder med alle relevante data. Du skal blot finde et CVR-nummer, indtaste det, og så oprettes kunden automatisk.
Standard indlæses følgende data:
Basismodulet omfatter oprettelse af kunder i enten en ERP- eller CRM-løsning. Ønskes oprettelse i flere systemer, kan dette nemt tilføjes..