Webshop muligheder
Stigende krav til at give kunderne en effektiv oplevelse når de bruger jeres webshop stiller krav til effektiv håndtering af eventuelle administrative processer – det bedste bud er automatisering.
Sidder du i dag og opretter varer i flere systemer, henter varebeskrivelser hos din leverandør og sørger manuelt for at opdatere leverandørpriser, så er der hjælp at hente.
Processen kan automatiseres, så du får tid til dine kunder
Det kan være svært at følge med i hvordan jeres priser er i forhold til jeres konkurrenter. Vælg dine primære varer der skal gør dig konkurrencedygtig og sørg for at du altid kender konkurrentens priser. En kontorrobot hjælper dig.
Køber du varer via underleverandører og har du ikke automatisk genbestilling i jeres ERP løsning, så kan en kontorrobot hjælpe dig.
Hvis der ikke findes automatisk opdatering af varebeholdning på jeres website, kan en kontorobot hjælpe. Det kan være hvor mange enheder er der på egen lager og hvor mange enheder på fjernlager hos jeres leverandør.
Har din virksomhed ikke direkte oprettelse af ordre fra jeres webshop til ERP, så vil en kontorobot kunne hjælpe jer. Modtager du i dag en e-mail hver gang du modtager en ordre, så kan oprettelsen i ERP automatiseres.