Chat with us, powered by LiveChat

Webshop muligheder

Stigende krav til at give kunderne en effektiv oplevelse når de bruger jeres webshop stiller krav til effektiv håndtering af eventuelle administrative processer – det bedste bud er automatisering.

Vareoprettelse

Sidder du i dag og opretter varer i flere systemer, henter varebeskrivelser hos din leverandør og sørger manuelt for at opdatere leverandørpriser, så er der hjælp at hente.

Processen kan automatiseres, så du får tid til dine kunder

Overvågning af konkurrenters priser

Det kan være svært at følge med i hvordan jeres priser er i forhold til jeres konkurrenter. Vælg dine primære varer der skal gør dig konkurrencedygtig og sørg for at du altid kender konkurrentens priser. En kontorrobot hjælper dig.

Automatisk varebestilling

Køber du varer via underleverandører og har du ikke automatisk genbestilling i jeres ERP løsning, så kan en kontorrobot hjælpe dig.

Lagerstyring

Hvis der ikke findes automatisk opdatering af varebeholdning på jeres website, kan en kontorobot hjælpe. Det kan være hvor mange enheder er der på egen lager og hvor mange enheder på fjernlager hos jeres leverandør.

Håndtering af reklamationer

En af de dårlige ratinger du kan få via dine kunder er, hvis din virksomhed ikke har styr på eventuelle reklamationer. Med hjælp fra en kontorrobot og en Power app, vil du kunne give dine kunder en rigtig god oplevelse.

Ordreindtastning

Har din virksomhed ikke direkte oprettelse af ordre fra jeres webshop til ERP, så vil en kontorobot kunne hjælpe jer. Modtager du i dag en e-mail hver gang du modtager en ordre, så kan oprettelsen i ERP automatiseres.

Bliv ringet op