Power Automate Desktop
Få en personlig assistent til at varetage ensartede og gentagne arbejdsopgaver
Power Automate Desktop
Kontakt os, så hjælper vi dig.
Tidligere
Næste

Power Automate Desktop

Få din egen personlige assistent for kun 250 kr. per måned – en kontorrobot.

Power Automate Desktop fra Microsoft er din personlige assistent som automatisk kan erstatte tastearbejde forbundet med gentagne og ensartede arbejdsopgaver. Om du arbejder i et nyt eller ældre ERP system, en webløsning, et Excelark eller andre systemer, så vil en kontorrobot kunne konfigureres til at hjælpe dig med dit arbejde. En kontorrobot frigiver tid, som du kan bruge til mere værdiskabende arbejdsopgaver. Det smarte er, at der ikke skal ændres i jeres nuværende systemer.

Et eksempel kunne være når du skal oprette en ny kunde. Du taster CVR nummeret og robotten sørger for at indsamle alle tilgængelige stamdata og taster dem i dit ERP/CRM system. Et andet eksempel kunne være vedligeholdelse af prislister flere steder. Men der findes mange andre muligheder, heriblandt:

  • automatisk håndtering af indkomne mails, f.eks. forespørgsler, tilbudsudarbejdelse m.m.,
  • faktura genkendelse og automatisk håndtering af godkendelsesproces,
  • kontoafstemning,
  • berigelse af data, f.eks. validering og opdatering af stamdata,
  • udarbejdelse af standard dokumenter til forsendelse, told m.m.,
  • udarbejdelse af daglige, ugentlige rapporter der opsamler data fra flere systemer,
  • understøttelse af reklamationsproces.
  • og mange andre tilbagevende og ensartede arbejdsopgaver,
  • opdatering af data fra/til ERP med andre systemer, herunder Excel.

Din investering er hurtig tjent hjem.

Din personlige assistent kræver ikke at du gør plads på kontoret, men blot at der installeres et lille program på din PC. Microsoft Power Automation Desktop er et RPA Software (Robotic Process Automation software) som bygger på WinAutomation. Efter at Microsoft har opkøbt produktet er softwaren gjort tilgængelig via Office 365 platformen.