Chat with us, powered by LiveChat

Webinar – Power Automate og Power Automate Desktop

Webinaret henvender sig til virksomheder der ønsker at vide, hvordan Microsoft Power Automate, kan frigive tid når de administrative processer automatiseres. Næste webinar 2. november 2021.

HVAD får du ud af at deltage i webinaret

Under webinaret viser vi hvordan din virksomhed med Power Automate fra Microsoft kan automatisere jeres gentagne og ensartede arbejdsprocesser og derved få frigivet tid, lave færre fejl i jeres processer og reducere svartider over for jeres kunder. Det giver glade kunder og glade medarbejdere.

Agenda

Webinaret varer 50 minutter og under webinaret gennemgår vi følgende emner:


  • Hvilke processer der med fordel kan automatiseres.
  • Hvordan din virksomhed kommer i gang.
  • Hvad koster det og hvad er tilbagebetalingstiden.
  • Hvordan en kontorrobot udvikles.
  • Hvordan platformen hænger sammen med Microsoft 365.

Om RPA-Software / kontorrobot

Power Automate også kaldet RPA-Software eller kontorrobot er et stærkt værktøj til at automatisere gentagne og ensartede arbejdsprocesser.

Processerne kan automatiseres på tværs af platforme. Det kan være nye eller ældre ERP-løsninger, webløsninger og andre systemer.

Der foretages ikke ændringer i jeres nuværende systemer og processerne konfigureres uden at der kræves kodning.

Processer der typisk kan automatiseres

Generelt kan processer der udføres på samme måde flere gange om dagen eller ugen med fordel automatiseres. Eks.

  • oprettelse af ordre der modtages via PDF-fil, e-mail eller ordre der hentes i kundeportaler m.m.,
  • oprettelse af kunder, sager/ordre og fakturering i ERP,
  • opdatering af priser,
  • opdatering fra ERP til webside / webportal eller omvendt,
  • data der skal oprettes og vedligeholdes i flere systemer,
  • håndtering af kreditvurdering,
  • udskrivning af dokumenter m.m.

Tilmelding til webinar