Gratis 50-minutters webinar for virksomheder, der ønsker at komme i gang med AI og automatisering. Vi har fokus på den administrative proces og hvilke AI og automatiseringsværktøjer der er nemt tilgængelige. Webinaret afholdes henholdsvis den 22. maj 2025 og den 4. juni. Begge dage kl. 08.30.
Er du nysgerrig på, hvordan din virksomhed kan udnytte AI og digitalisering til at effektivisere administrative processer?
På dette webinar får du et overblik over tilgængelige AI- og automatiseringsværktøjer, der er nemme at implementere for både store og små virksomheder. Du lærer også, hvordan du identificerer og vurderer processer, der egner sig til automatisering – med eller uden AI. Dette webinar giver dig indsigt i, hvordan AI og digitalisering kan anvendes til at optimere virksomhedens administrative processer. Du vil få præsenteret konkrete eksempler og værktøjer, der kan hjælpe din virksomhed med at identificere og implementere automatiseringsmuligheder.
automatisering.
Efter webinaret tilbyder vi dig desuden muligheden for en uforpligtende 1:1 sparring via Teams. Tilbuddet er gældende i 14 dage efter webinarets afholdelse. Her vil det være muligt at drøfte dine specifikke udfordringer og muligheder.
22. maj 2025
4. juni 2025
Webinaret er relevant for ledere, beslutningstagere og medarbejdere med interesse for digitalisering og procesoptimering.
Simon er specialist i Azure Open AI, Microsoft Copilot og
RPA-teknologier som Power Automate og UiPath. Han har arbejdet med AI og
automatisering i de seneste to år og har tidligere været proceskonsulent i en
privat virksomhed.
Claus er vores specialist i PowerApps og udvikling af
skræddersyede applikationer, der digitaliserer virksomhedens processer og
udnytter AI- og automatiseringsteknologier.
Med over 20 års erfaring i Microsoft CRM, Customer Service
og Field Service har Claus stor indsigt i, hvordan disse teknologier kan skabe
værdi på tværs af organisationen.