REMA 1000 var på udkig efter en partner der kunne udvikle, vedligeholde og tage ansvaret for den daglige drift af deres RPA processer. Læs mere om samarbejdet mellem REMA 1000 og RPA Danmark.
REMA 1000 havde en etableret RPA-løsning med 10 forretningskritiske og tidskrævende administrative processer. Disse omfattede blandt andet faste fusioner, sygefravær, feriepengeinfo, momsindberetning, vagtplanlægning og timeregistrering. For at sikre stabil drift, compliance og videreudvikling af deres automatiseringer søgte REMA 1000 en stærk samarbejdspartner.
"Vi valgte RPA Danmark, fordi jeg kender Claus fra tidligere. Han kendetegnes af at være omhyggeligt med det arbejde han laver. Han forstår hurtigt virksomhedens udfordringer og er klar med løsninger til dette. Denne dedikation har han sørget for at viderebringe til sit team"
- Uwe Jensen, IT udviklingsansvarlig hos Rema 1000
✔ Gennemgå og optimere de eksisterende RPA-processer
✔ Analysere bestående processer og funktionalitet
✔ Gennemgå automatiserings-setup, herunder IT-sikkerhed samt anbefalinger for fremtidig setup og drift
✔ Sikre daglig drift og vedligeholdelse af automatiseringerne
✔ Udvikle nye processer for yderligere effektivisering.
Et af de seneste initiativer er udviklingen af en automatiseret proces, der arkiverer dokumenter relateret til tidligere
medarbejdere i overensstemmelse med gældende GDPR-regler.
Med RPA Danmarks ekspertise har REMA 1000 sikret en skalerbar og driftssikker RPA-løsning, der frigør tid og ressourcer til
kerneforretningen.
Skanderborg 13.03.2025 - Kolding 27.03.2025.