Optimer processerne i salgsafdelingen med kundespecifikke løsninger understøttet af automatiseringer og AI.
Salgsafdelingen er typisk en personaleintensiv afdeling, og eventuelle udfordringer her kan påvirke hele organisationen. Det er derfor vigtigt at sikre, at salgsafdelingen arbejder på den mest effektive måde og bruger mest mulig tid på at betjene kunderne.
Mange medarbejdere i salgsafdelingen bruger ofte meget tid på:
· at opdatere data i forskellige systemer.
· at besvare e-mails og kundeforespørgsler, skrive rapporter og følge op på potentielle kunder.
· at forberede individuelle præsentationer,
· at forberede sig til kundemøder,
· andre administrative opgaver.
Lad os hjælpe din virksomhed med at finde effektive og intelligente løsninger, der kan supplere jeres eksisterende systemer og frigøre tid til at fokusere på kunderne. I stedet for at bruge tid på at opdatere data i forskellige systemer eller på at fremfinde data, kan salgsmedarbejderne bruge mere tid på at tale med kunderne.
Det kan for eksempel være forberedelse til et møde. Når vi ved hvad en sælger skal vide før et møde, kan vi servere data ved at generere automatiske udtræk.
Hvis din organisation kan genkende nogle af de udfordringer, vi har beskrevet, giver det mening at tage kontakt til os. Ved at automatisere visse opgaver og reducere tidskrævende administrative arbejde kan I øge effektiviteten, mindske frustrationen og opleve højere salg samt gladere medarbejdere.
Vi vil tale med medarbejderne i salgsafdelingen for at forstå deres behov og udfordringer. Derefter vil vi udvikle en plan for at
optimere arbejdsgangene. Vi opdeler implementeringen i små skridt, hvor vi fokuserer på de mest oplagte forbedringer.
Hvis I udfører mange manuelle og ensartede administrative opgaver, kan brugen af RPA-løsninger (kontorobotter) være en mulighed. Det kan f.eks. være til at indtaste ordre, ansøge om kreditgodkendelse, opdatere stamdata, udarbejde tilbud, forberede møder eller andet.
Hvis I arbejder med mange Excelark, der indeholder kundestamdata, kontaktdata, igangværende salg og andet, kan en simpel CRM-løsning oprettet i PowerApps være en løsning. Der kan også bygges PowerApps til sags- og supporthåndtering, reklamationshåndtering, kontraktstyring, udlægshåndtering og meget andet.
Hvis I ofte håndterer ensartede kundeforespørgsler, kan disse automatiseres gennem en virtuel agent understøttet af AI-modeller. Microsoft Power Platform giver dig værktøjerne til at vælge den rette løsning.
Lad os illustrere det via en kundecase.
Vores kunde, Energi Team, gik fra at bruge tunge og individuelle Excel-ark til at
frigive værdifuld tid, som nu kan bruges på kunderne. De opnåede:
· Adgang til data fra hvor som helst.
· Effektiv deling af viden og kundedata.
· Overblik over igangværende kontrakter og fakturering.
· Let rapportering til kunder.
· Lettere adgang til dokumenter.
· Muligheden for at afskaffe deres Citrix-løsning.
Kontakt os i dag for at få en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig med at automatisere dine administrative processer, bygge PowerApps og lave intelligente løsninger via Virtual Agent og Azure Open AI.
Morgenbriefing
Automatisering af administrative processer
Kolding 06.11.2024 - Skanderborg 20.11.2024.