Microsoft Virtual Agent er ikke bare en chatbot – en Virtual Agent aflaster kundeservice / support og frigiver tid til mersalg.
Med en virtual assistent kan din virksomhed:
Dine kunder og kundeemner forventer et svar her og nu. Bed jeres kundeservice medarbejdere om at skrive de oftest stillede spørgsmål ned i løbet af de seneste uger. Opdater spørgsmålene og svarene i jeres Power Virtual Agent, publicerer indholdet og gør det tilgængelig på jeres website eller andre kanaler.
Det lyder næsten for nemt til at være sandt, men det er sådan du kommer igang.
Når du opretter din virtuelle assistent, oprettes der automatisk nogle standard konfigurationer. Herefter ber du agenten om at scanne nogle af dine websider og komme med forslag til emner og spørgsmål. Optimer spørgsmål og svar, tilføj dine egne spørgsmål og svar – du er nu klar til at gå live.
En virtual agent er ikke statisk og skal naturligvis løbende vedligeholdes og forbedres.
Giv din kunde adgang til produktblade, kundespecifikke priser, tidligere fremsendte fakturaer m.m. 24/7.
Ved automatisk at fremfinde diverse dokumenter fra både jeres ældre og nye systemer, kan din kunde få et svar her og nu. Forestil dig kunden taster et faktura nr. robotten finder fakturaen og sender den automatisk til kunden. Kan naturligvis også være et kontoudtog – Mulighederne er mange.
Power Virtual Agent en del af Microsoft 365
All funktionalitet og konfiguration ligger i Microsoft 365 skyen.
Det betyder at der ikke kræves en masse opsætning af miljøet.
Vi er igang med at træne vores robot, dels manuelt og dels via kunstig intelligence. Vi ønsker at kunne svare på spørgsmål inden for: