Chat with us, powered by LiveChat

Webinar – Power Automate Desktop – RPA Software

Webinaret henvender sig til virksomheder der ønsker at vide, hvordan Microsoft Power Automate, kan frigive tid når de administrative processer automatiseres. Næste webinar 25. maj 2022 kl. 08.10 – eller få tilsendt link fra tidligere webinar.

HVAD får du ud af at deltage i webinaret

Vi viser hvordan din virksomhed med Power Automate fra Microsoft kan automatisere jeres gentagne og ensartede arbejdsprocesser og derved få frigivet tid, fejlsikret dine arbejdsgange og reduceret svartiden over for jeres kunder. Det giver glade kunder og glade medarbejdere. Vi gennemgår naturligvis også cases som viser hvordan vores kunder har opnået succes med Power Automate.


Vi introducerer dig til hvordan du udvikler din første kontorrobot.

Agenda

Webinaret varer 50 minutter og under webinaret gennemgår vi følgende emner:


  • Hvilke processer der med fordel kan automatiseres.
  • Gennemgang af kundecases og resultater.
  • Hvordan konfigureres en kontorrobot.
  • Hvordan din virksomhed kommer i gang.
  • Hvad koster det og hvad er tilbagebetalingstiden.
  • Hvordan platformen hænger sammen med Microsoft 365.

Om RPA-Software / kontorrobot

Power Automate også kaldet RPA-Software eller kontorrobot er et stærkt værktøj til at automatisere gentagne og ensartede arbejdsprocesser.

Processerne kan automatiseres på tværs af platforme. Det kan være nye eller ældre ERP-løsninger, webløsninger og andre systemer.

Der foretages ikke ændringer i jeres nuværende systemer og processerne konfigureres uden at der kræves kodning.

Processer der typisk kan automatiseres

Generelt kan processer der udføres på samme måde flere gange om dagen eller ugen med fordel automatiseres. Eks.

  • oprettelse af ordre der modtages via PDF-fil, e-mail eller ordre der hentes i kundeportaler m.m.,
  • oprettelse af kunder, sager/ordre og fakturering i ERP,
  • opdatering af priser,
  • opdatering fra ERP til webside / webportal eller omvendt,
  • data der skal oprettes og vedligeholdes i flere systemer,
  • håndtering af kreditvurdering,
  • udligning af poster mellem flere regnskaber,
  • udskrivning af dokumenter m.m.

Tilmelding til webinar eller få tilsendt optaget version af tidligere webinar