Chat with us, powered by LiveChat

Webinar – Power Automate Desktop – RPA Software

Webinaret henvender sig til virksomheder der ønsker at vide, hvordan Microsoft Power Automate, kan frigive tid når de administrative processer automatiseres. Næste webinar 27. oktober 2022 kl. 08.10 – eller få tilsendt link fra tidligere webinar.

Dette får du ud af at deltage i webinaret

Under webinaret deler vi de erfaringer vi har gjort os de sidste 2 år under implementeringen af kontorobotter hos vores kunder.

Vi viser dig hvilke automatiseringer der har sparet masser af administrativ tid hos vores kunder.

Du får en guideline til hvordan du kan komme i gang med at udvælge velegnede processer.

Og så får du lidt hjælp til at udvikle din første kontorrobot i Power Automate Desktop.

Agenda

Webinaret varer 50 minutter og under webinaret gennemgår vi følgende emner:


  • Hvilke processer der med fordel kan automatiseres.
  • Gennemgang af kundecases og resultater.
  • Hvordan en kontorrobot konfigureres.
  • Hvordan din virksomhed kommer i gang.
  • Omkostninger og tilbagebetalingstid
  • Integration med Microsoft 365.

Om RPA-Software / kontorrobot

Power Automate også kaldet RPA-software eller en kontorrobot er et stærkt værktøj til at automatisere gentagne og ensartede arbejdsprocesser.

Processerne kan automatiseres på tværs af platforme. Det kan være nye eller ældre ERP-løsninger, webløsninger og andre systemer.

Der foretages ikke ændringer i jeres nuværende systemer og processerne konfigureres uden, at der kræves kodning.

Processer der typisk kan automatiseres

Generelt kan processer der udføres på samme måde flere gange om dagen eller ugen med fordel automatiseres. Eks.

  • Oprettelse af ordre der modtages via PDF-fil, e-mail eller ordre der hentes i kundeportaler m.m.,
  • Oprettelse af kunder, sager/ordre og fakturering i ERP,
  • Opdatering af priser,
  • Opdatering fra ERP til webside / webportal eller omvendt,
  • Data der skal oprettes og vedligeholdes i flere systemer,
  • Håndtering af kreditvurdering,
  • Udligning af poster mellem flere regnskaber,
  • Udskrivning af dokumenter m.m.

Tilmelding til webinar eller få tilsendt optaget version af tidligere webinar