Digitalisering i øjenhøjde

Hvad kan du forvente dig af Power Platform webinaret

Vi gennemgår digitalisering i øjenhøjde, konkrete anvendelsesmuligheder og hvordan din virksomhed kan forbedre konkurrenceevnen.

Du sidder sikkert med en del spørgsmål til hvordan i kommer i gang med  digitalisering. Skal der udarbejdes en strategi, tager det lang tid, er det dyrt eller hvad kræves der af mig og min organisation – det vil vi gerne hjælpe med at afklare.

Vi tager udgangspunkt i de automatiseringsmuligheder i får stillet til rådighed med Microsoft Power Platformen, herunder:

  • Få nemmere adgang til data med Power Apps – byg dine egne apps med udgangspunkt i jeres data, gælder også ældre systemer der ikke ligger i skyen.
  • Åbent 24/7 – Chatbot, Virtual Agent – gi dine kunder adgang til at stille spørgsmål og rekvirere priser, fakturaer m.m. fra jeres hjemmeside eller webshop – alt sker automatisk.
  • Kontorrobotter / RPA Software – få frigivet tid, automatiser gentagne og ensartede arbejdsrutiner.

KENDETEGN – alle produkter kan implementeres uden kodning inden for få dage/uger.

Læs også om aktuelle tilskudsmuligheder.

Et par eksempler

Forbedring af likviditet

Automatisering af rykkerprocedure.

Frigivelse af tid

Undgå dobbeltindtastninger, automatiser ensartede og gentagne processer.

Vise/opdatere data via app

Gi sælgere adgang til at opdatere igangværende salg, tilbud og ordre via mobil/tablet.

Bedre styr på reklamationsproces

Automatisering af aktiviteter og løbende opfølgning.

Agenda for Power Platform webinaret

Power Platform Webinaret varer 50 minutter og her vil vi gennemgå:

  • HVAD – kan  automatisering bidrage med i din virksomhed.
  • Introduktion til Power App – smartere adgang til systemer.
  • Introduktion til Power Virtual Agent – level 1 kundeservice/support.
  • Få en kontorrobot/RPA Software til at udføre gentagne arbejdsprocesser.
  • Eksempler på processer der med fordel kan automatiseres.
  • Eksempel – hvordan bygges en kontorrobot.
  • Hvordan kommer din virksomhed i gang.

Hvis du ikke har mulighed for at deltage i Power Automate webinar

Har du ikke mulighed for at deltage har vi 3 tilbud til dig:

  1. vi tilrettelægger gerne en uforpligtende gennemgang for din virksomhed,
  2. skriver dig på listen til vores næste webinar,
  3. eller sender dig et link at en optaget version af webinaret.

Skriv til os hvis du ønsker at gøre brug af en af mulighederne.

Den primære målgruppe for webinaret er ledere, forretnings- og proceskonsulenter og alle medarbejdere der arbejder med digitalisering, herunder manuelle, ensartede og gentagne arbejdsprocesser. Der kræves ikke teknisk indsigt.

RPA Værktøjer

RPA Danmark arbejder primært med RPA værktøjerne UiPath og Power Automate Desktop (PAD) fra Microsoft. Specielt sidstnævnte vinder større og større indpas, da PAD er en del af Dynamics 365 platformen. Efter at Microsoft har købt WinAutomation fra Softomotiv kan der nu tilbydes en kontorrobot der kan arbejde på tværs af forskellige platforme uanset om der er tale om et Desktop program eller et web program. Ønsker du et samspil mellem Dynamics 365, Power Automate (tidligere kendt som Flows) og andre web/desktop programmer, så bør du ser nærmere på Power Automate Desktop.

Vi håber at se dig til vores Power Automate Desktop webinar.

Kontorrobot - din personlige assistent
 Kontorrobot-RPA Software