Webinaret henvender sig til virksomheder der ønsker at vide, hvordan Microsoft Power Automate, kan frigive tid når de administrative processer automatiseres. Næste webinar 9. juni 2023 kl. 11.00 – eller få tilsendt link fra tidligere webinar.
Under webinaret deler vi de erfaringer vi har gjort os de sidste 2 år under implementeringen af kontorobotter hos vores kunder.
Vi viser dig hvilke automatiseringer der har sparet masser af administrativ tid hos vores kunder.
Du får en guideline til hvordan du kan komme i gang med at udvælge velegnede processer.
Og så får du lidt hjælp til at udvikle din første kontorrobot i Power Automate Desktop.
Webinaret varer 50 minutter og under webinaret gennemgår vi følgende emner:
Power Automate også kaldet RPA-software eller en kontorrobot er et stærkt værktøj til at automatisere gentagne og ensartede arbejdsprocesser.
Processerne kan automatiseres på tværs af platforme. Det kan være nye eller ældre ERP-løsninger, webløsninger og andre systemer.
Der foretages ikke ændringer i jeres nuværende systemer og processerne konfigureres uden, at der kræves kodning.
Generelt kan processer der udføres på samme måde flere gange om dagen eller ugen med fordel automatiseres. Eks.