RPA Danmarks blog- nyttig viden om hvordan du kan anvende moduler i Power Platformen til at optimere dine processer.
På RPA Danmarks Blog forsøger jeg løbende at udgive ny viden om markedet for kontorrobotter. Mit fokus er på brugen af RPA Software og ikke den tekniske forståelse af RPA.
RING: 3168 9985 Skab Effektiv Intern og Ekstern Kundeservice med AutomatiseringEffektiv kundeservice er afgørende for virksomhedens succes, da den kan øge kundetilfredsheden, reducere kundefrafald og øge salget.Frigør Tid til Mere Målrettet KundeserviceKundeservice involverer ofte tidskrævende administrative opgaver. Ved at automatisere en del af kundeserviceprocesserne kan virksomheder frigøre tid til at fokusere på mere komplekse opgaver og […]
Frigør Tid til at Fokusere på Kunderne med Automatisering Optimer processerne i salgsafdelingen med kundespecifikke løsninger understøttet af automatiseringer og AI.Gør Hverdagen Nemmere i SalgsorganisationenSalgsafdelingen er typisk en personaleintensiv afdeling, og eventuelle udfordringer her kan påvirke hele organisationen. Det er derfor vigtigt at sikre, at salgsafdelingen arbejder på den mest effektive måde og bruger mest […]
RING: 3168 9985 Konsulentydelser i PowerAppsRPA Danmark ønsker at tilbyde dig en uforpligtende dialog, hvor vi kan gennemgå de konsulentydelser inden for Microsoft Power Apps, som vi kan tilbyde din virksomhed.Power App konsulentydelserPowerApps er et kraftfuldt værktøj, der bruges til at udvikle brugerdefinerede virksomhedsapps uden behov for kodning. Det er ideelt for virksomheder, der ønsker at […]
RPA Blog indlæg
skrives af Claus Diedrichsen – jeg har igennem de sidste 25 år arbejdet med forretnings- systemer, herunder ERP, CRM og Serviceløsninger.