Få frigivet tid til værdiskabende og kundevendte aktiviteter i din hverdag med Power Automate
Du kender det sikkert. Du modtager en e-mail der sætter dig i gang med en masse manuelle opgaver. Typisk opgaver der er tidskrævende og ligner hinanden. Det kan være en forespørgsel fra en kunde, bestilling af en vare, oprettelse af
en sag eller andre opgaver der modtages på baggrund en e-mail eller en webformular der udfyldes på jeres hjemmeside.
Kunne det ikke være dejligt at udføre opgaven uden at røre en finger udover at aktivere et tastetryk?
Få hjælp fra Power Automate til automatisk at igangsætte en arbejdsgang når du modtager en e-mail. Ud fra afsenderens e-mailadresse, emnelinjen eller indholdet i e-mailen kan vi hjælpe dig med at udtrække data fra e-mailen og efterfølgende igangsætte en eller flere aktiviteter.
Aktiviteterne kan f.eks. være: ·
Der er mange muligheder. Få mere at vide på vores kommende webinar.
En af styrkerne i Microsoft Power Automate er at kombinere Power Automate med brugen af RPA/kontorrobotter. Indholdet i en e-mail eller et vedhæftet dokument, kan opsamles og indtastes i andre systemer. En kontorrobot også kaldet RPA-Software har den fordel, at softwaren kan konfigureres til at emulere tastetryk. Det vil sige, udføre de samme opgaver som en bruger sidder
og taster i en af jeres nuværende systemer.
Hvad betyder det for dig?
En kontorrobot kan automatisere opgaver i både nye og gamle desktop- og webløsninger. Gælder også 3. parts produkter.
Seminar – Power Powerplatformen
Seminaret 5. september 2024 kl. 09.00